Dezerty, Raňajky

Chia puding s mangom bez laktózy

Pripravte si chutné rýchle raňajky či zdravý dezert. Potrebujete k tomu len rastlinné mlieko, chia semienka a nejaké ovocie :-). Prípadne si ho môžete ešte dosladiť podľa chuti. 

Chia puding s mangom

Vytlač recept
Porcie: 2 Čas pripravy: 5 minút

Ingrediencie

  • 5 lyžíc chia semienok
  • 250 ml kokosového mlieka
  • 1 lyžica javorového sirupu
  • mango

Postup

1

Chia semienka si dáme do misky a zalejeme kokosovým mliekom - riedkym, ktoré kúpime aj bežnom obchode, alebo aj v špecializovaných obchodoch. Osladíme javorovým sirupom. (nemusíme)

2

Dobre premiešame, necháme cca 30 minút odstáť a opäť premiešame. Ak je puding príliš riedky, môžeme ešte pridať semienka. Ale treba myslieť na to, že ešte naboptnajú. Hotový môže byť o 2-3 hodiny, ale najlepšie počkať cez noc do druhého dňa.

3

Puding si potom vrstvíme do pohárov, a striedame puding s nakrájaným ovocím.

4

Je to výborný zdravý dezert, alebo chutné a jednoduché raňajky. Dobrú chuť 🙂

Lívia Mikulčíková

Lívia Mikulčíková

Milujem varenie a pečenie a mojím poslaním je ukázať aj vám, ktorí musíte dodržiavať bezlepkovú a bezmliečnu diétu, ako chutne, rýchlo a efektívne variť. Rada vám poradím, preto sa pokojne pýtajte, čítajte a varte :-).