Dezerty, Raňajky

Chia puding s mangom bez laktózy

Pripravte si chutné rýchle raňajky či zdravý dezert. Potrebujete k tomu len rastlinné mlieko, chia semienka a nejaké ovocie :-). Prípadne si ho môžete ešte dosladiť podľa chuti. 

Chia puding s mangom

Vytlač recept
Porcie: 2 Čas pripravy: 5 minút

Ingrediencie

  • 5 lyžíc chia semienok
  • 250 ml 5-20% kokosového mlieka alebo iného rastlinného mlieka
  • 1 lyžica javorového sirupu
  • mango

Postup

1

Chia semienka si dáme do misky a zalejeme riedkym rastlinným mliekom, ktoré môžeme kúpiť v špecializovanom, ale už aj bežnom obchode.

2

Môžeme, alebo nemusíme osladiť javorovým sirupom. Rastlinné mlieka bývajú sladšie, niekomu to úplne stačí.

3

Dobre premiešame, necháme cca 30 minút odstáť a opäť premiešame.

4

Ak je puding príliš riedky, môžeme ešte pridať semienka. Avšak treba myslieť na to, že ešte napučia.

5

Puding necháme odstáť aspoň 2-3 hodiny v chladničke, ale najlepšie počkať do druhého dňa.

6

Puding potom vrstvíme do pohárov a striedame puding s nakrájaným ovocím.

Lívia Mikulčíková

Lívia Mikulčíková

Milujem varenie a pečenie a mojím poslaním je ukázať aj vám, ktorí musíte dodržiavať bezlepkovú a bezmliečnu diétu, ako chutne, rýchlo a efektívne variť. Rada vám poradím, preto sa pokojne pýtajte, čítajte a varte :-).